Outlook verbinding-problemen op IMAP (Resolvido)
  • Prioridade - Baixo
  • Afetando Sistema - IMAP Mail op Outlook
  • We ondervinden af en toe verbindings-problemen op Outlook via IMAP. Er kan geen verbinding worden gemaakt of auto discovery faalt.

    De oorzaak ligt in de man ier hoe Outlook met onze mail server verbindt. Outlook vraagt aan de mail server welke beveiligings- methodes deze ondersteund. Een van deze methodes die onze server ondersteund is Digest-MD5. Om onbekende redenen selecteert Outlook deze methode en omdat Outlook deze methode niet ondersteund faalt het.

    De oplossing die we doorvoeren is de Digest-MD5 methode uit de configuratie van de mail server te halen. Outlook pakt dan de volgende methode die hij wel ondersteund. Echter, bij elke update van de mail server komt de methode terug. En wellicht zijn andere mail programma's hiervan afhankelijk. Hierdoor komt en gaat de ondersteuning van IMAP met Outlook.

    Het probleem is ook gerapporteerd met Samsung Mail op Android, echter hebben wij dit nog niet gezien. In onze test opstelling werkt Samsung mail wel, maar wel trager.

    Als workaround adviseren we om in Outlook handmatig een account aan te maken en POP3 als verbindings-methode te gebruiken. Dit werkt altijd.

    We werken samen met onze server software leverancier voor een oplossing. Tot nu toe lijkt dit echter een Outlook probleem en hier hebben wij helaas geen invloed op.

     

     

  • Data - 02-11-2019 11:29
  • Última Atualização - 29-11-2019 13:57
Mail bereikbaarheid (Resolvido)
  • Prioridade - Baixo
  • Afetando Servidor - vs7
  • In de komende weken gaan we de accounts een voor een naar de nieuwe server migreren. Hierdoor kan uw mailbox tijdelijk niet bereikbaar zijn. Voor een korte tijd kunt u het volgende gedrag zien:

    • De inloggegevens van de mailbox worden geweigerd.
    • Niet alle oude e-mails of mappen zijn zichtbaar.

    Dit is van tijdelijke aard, en alles zal binnen 24 - 48 uur volledig zijn hersteld. Er gaat geen mail verloren. Alle verzonden mail komt gewoon aan.

    Het probleem wordt veroorzaakt dat het overschakelen van de oude naar de nieuwe server nooit direct gebeurt. Sommige DNS-servers zullen al naar de nieuwe server verwijzen terwijl andere DNS-servers nog naar de oude server verwijzen. Uw account zal op beide servers mail accepteren. Nadat de migratie is voltooid synchroniseren we de mailbox en alle is weer zoals vanouds.

    Mocht u vragen hebben laat het ons dan gerust weten.

     

  • Data - 18-08-2019 20:02
  • Última Atualização - 25-08-2019 08:05
Migratie agics websites (Resolvido)
  • Prioridade - Crítico
  • Dit weekend gaan wij de websites van agics migreren naar de nieuwe server. Dit kan tijdelijke outage geven van de Agics webistes. De gehoste websites blijven allemaal online.

  • Data - 03-08-2019 08:39
  • Última Atualização - 11-08-2019 19:25
Slow server and outage website (Resolvido)
  • Prioridade - Médio
  • We ondervinden problemen met onze server. Dit leidde tot trage reacties en een outage van de agics websites.

    Het probleem werd snel geïdentificeerd. Op dit moment zijn alle websites online met uitzondering van enkele Agics websites. Deze worden bewust offline gehouden om het herstel proces te versnellen.

    Onze excuses voor het ongemak.

  • Data - 27-07-2019 09:00 - 28-07-2019 00:00
  • Última Atualização - 27-07-2019 16:11
Migratie nieuw factuur systeem (Resolvido)
  • Prioridade - Baixo
  • Afetando Sistema - Factuur systeem
  • Deze maand migreren wij naar een nieuw facturatie systeem. Deze zal automatisch facturen aanmaken en herinneringen versturen. Het is mogelijk dat u deze maand dubbele melding ontvangt. Dit wordt veroorzaakt omdat het oude, en het nieuwe systeem inmiddels online zijn. Wij zullen de overlast zo veel mogelijk beperken. Mocht u vragen hebben over een mail, contacteer ons dan via e-mail 

  • Data - 19-06-2019 09:59 - 01-07-2019 00:00
  • Última Atualização - 23-06-2019 22:12

Status do Servidor

Abaixo está uma lista em tempo real do status de nossos servidores, onde você pode verificar se há algum problema.

Servidor HTTP FTP POP3 Informação do PHP Carga do Servidor Uptime
vs7 Informação do PHP

Powered by WHMCompleteSolution