Storing informatie

Wat te doen bij een storing

Een storing is een ongepland niet beschikbaar zijn van een service. Bijvoorbeeld een server die niet bereikbaar is. Veel storingen worden door de server software gedetecteerd en opgelost met een automatische herstart van de service. Hierdoor is een service korte tijd (enkele minuten) niet beschikbaar. Mocht dit niet lukken dan horen wij dit graag van u zodat we kunnen ingrijpen

Let op. Is uw website niet beschikbaar door eigen toedoen dan is dat geen storing. Wij helpen u natuurlijk wel graag verder. Neem in dat geval contact op met onze ondersteuning.
Meld uw storing op een van de volgende manieren:

Een storing ticket

Login op uw klantenpaneel en ga naar Contact. Kies hier voor de categorie 'storing' (alleen zichtbaar na inloggen). Ons klantenpaneel staat op een aparte server.

Stuur een mail

Storingen kunnen worden gemeld via een speciaal e-mail adres storing@agicshosting.nl

Stuur een SMS

Stuur een sms startend met het keyword agics naar +49 1771 783 130.

Stuur een tweet

Agicshosting is beschikbaar op twitter. Let op, deze methode is trager dan bovenstaande methodes. Het kan wel geschikt zijn indien u geen toegang meer heeft tot uw mail of onze service website.

Status onderhoud en storingen

U vindt het huidige onderhoud programma, en de status van een eventuele storing op onze speciale storing pagina. Onderhoud en storing status. Deze pagina bevindt zich op een aparte server van onze hosting zodat bij een eventuele storing daar deze pagina online blijft.

Huidige meldingen

Op dit moment zijn er geen onderhoud of storings meldingen.